allianka -
Fortfarande död. Vilket slöseri med liv, med tid, med tankar.
Ikväll ska jag få krama Lina, det ska bli ruskigt kul att få träffa henne! Sen ska jag hem igen, andas, sova. Sen ska jag vakna upp, förhoppningsvis på rätt sida, och så ska jag traska iväg och göra högskoleprovet. Efter det ska jag få träffa alla mina brudar. Wohooo. Napa-night. long time no see!

Vill även meddela att jag köpt mig en hel hop med cd-skivor idag. Älskart!

Nu ska jag blunda i 20 minuter...
... eller en timma:)

Kommentarer
Postat av: m

tack för du kom förbi o lyste upp tillvaron trots sjukdom :o) jag kan ta slutet av kvällen off the air sen... denna gången var det icke jaj som spårade ur!!! hihihihihihi - kram

2010-04-10 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback