allianka -
Solen skiner idag. Jag har sett massor av krokusar och sådant gör mig glad. Så idag är jag glad.
Jag och linn har tvättat och skurat varenda vrå snart på jobbet, så mina händer stinker rengöringsmedel. Men jag är glad ändå.

Ska plugga nu. I solen och allt. Men måste se klart på americas best dance crew först. Tagga lite inför dansen ikväll... har ju varit sjuk i nästan en vecka, så får se hur bra min kondis håller. Men jag satsar högt.

Idag, just nu, orkar jag inte riktigt känna efter. Så tänker inte fokusera mer på mina tankar. Idag, just nu, känns det överflödigt. Så nu ska jag lägga all fokus på det som gör mig varm i hjärtat idag. För visst måste det räknas som att man är utomhus om man öppnar fönstret på vid gavel och sätter sig i solen? Jag säger så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback