allianka -
Har såklart toppat allt med att bli sjuk. Har setat hemma hela dagen. Svettats, sovit, öppnat fönstret och dött av värmeslag.... stängt fönstret och satt mig under täcket. What's up med sjukdomar? Tog mig i kragen och gick ner och handlade lite mat vid 1 efter att ha sovit till halv, och sen vidare till jobbet och åt lunch och blev bjuden på en kopp kaffe. Sen vandrade jag hem igen. När jag kom hem var jag helt död igen... sov i ett par timmar, vaknade och kollade på "how I met your mother", detta gjorde dagen lite bättre. Gick upp och drack vatten och sen somnade jag om igen. Vaknade lagom till efterlyst och nu är jag död igen. Hur är detta möjligt?! INTE NU! Jag har inte tid att vara sjuk! Helvete.

Nu har mitt sista intag av iprenknarket lagt sig, så dags att ta en ny. Sen ska jag svepa lite mer vätska innan jag förmodligen somnar om igen. Att vara sjuk är onödigt Gud, inse! Hoppas på att vara frisk imorgon så att jag kan jobba, dansa och plugga... göra sådant som jag Måste göra. Men känner jag min kropp rätt så kommer den inte ge sig på stört. Peppar, peppar... men jag brukar ju inte vara sjuk, så när jag väl blir det så ger det sig sällan utan en riktigt fight. Och just nu orkar jag inte fightas...

Mamma påminde mig för en timma sen att hon anmält mig till högskoleprovet på lördag. Som om jag kommer ihåg latin ska ord och ekvationer?! NEJ! Så nu blir det ytterligare en sak på min to do-list... som om det behövdes.
Nu däckar jag.

God natt gott folk.


Kommentarer
Postat av: Stina

Stackars stackars Frida!!! Drick lite whiskey innan du somnar det brukar få förkylning & halsont att backa lite, iaf på mig.

Högskoleprovet kommer gå som en dans! Andas & tänk positivt!!!

Pussar & kramar

2010-04-08 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback