allianka -

Sitter och väntar på att världen ska ta mig med storm. Vill ha något som får mig att brinna lite mer.

Kanske ska satsa stort och skaffa mig en tamaguchi eller något? Ska försöka sluta att ta på mig projekt. Kanske vore smart att skaffa något som jag bara kan lägga ner och om den dör kan jag bara trycka på reset och så är allt bra igen. Jag kan inte förstöra mer än nödvändigt.

Vill bara våga hoppa, och att någon ska våga hoppa med mig. Men snart lugnar världen ner sig lite hoppas jag. Då ska jag försöka hoppa så ofta jag kan! Vare sig jag gör det själv eller inte...

Ska försöka få ner pulsen och minska på tankarna. Winnerbäck hjälper mig på vägen. Winnerbäck och gitarren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback