allianka -

Känns som om jag borde ha förbrukat antalet tankar en hjärna kan bearbeta vid det här laget, men uppenbarligen inte. Skummade igenom min blogg lite snabbt och jag saknar så mycket. Jag saknar mina vänner som är utspridda över hela vida världen. Jag saknar mitt liv i USA. Jag saknar min värdfamilj och mina vänner. Jag saknar mina rutiner och mina möjligeheter. För några månader satt jag med folk jag tycker om på ett ställe jag tycker om och bara gjorde saker jag tycker om, och vad fan gör jag nu? Sitter ensam i en tom lägenhet, kan inte sova och vet knappt vad jag ska skriva för jag vet knappt vad jag tänker. Vad hände?

Hoppas på att somna snart. Sluta oroa mig för saker, sluta analysera.

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: sofie

USA finns kvar, sa kom hit vettja!!!

2010-04-22 @ 14:55:06
Postat av: Katie

Men shit gullunge! Jag saknar dig så jag har ont i hela kroppen!! Kan inte du komma och hälsa på mig här i Oslan ngn helg nu när dansen slutar? Det vore så mysigt! Love you alot!<3

2010-05-16 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback