allianka -
Jag är så trött på att allt ska spela mig ett spratt. Orkar inte med saker som ger mig klumpar i magen eller extrahög puls. Orkar inte med plugg och jobb och kärlek. Är trött på att tro att saker ska bli annorlunda när allt bara går runt i samma ekorrhjul hela tiden. Är trött på att tänka hur man ska andas.

Dja, dja... påsk i helgen. Då blir det familjemys. Men innan det funderar jag på att kila till sthlm och hälsa på SteFan. En grejt fredag med en grejt snubbe skulle kunna vara början på e grejt helg. Får se vad jag bestämmer mig för.

Nu ska jag kliva ner på min nya matta och släcka i hallen. Jag har gjort kväll.

ooohh. Min fru fyller år idag. Grattis, gråttis till na! kitkat!

Paus i livet. Paus för sömn och olösta gåtor. Paus. Start. Stop. Start?


Kommentarer
Postat av: m

plugg- starta en diskussion vitt och brett och bara copa vad alla säger, jobb- just nu är du ju praktiskt taget det närmsta nykoping kommer komma en egen karate kid så sluta inte där, kärlek- vill du låna mina pojkar??? dom har mycket och bra kärlek... du kan också få en släng av mig! oftast hemma, alltid kaffe, sällan matlös /love you

2010-04-03 @ 08:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback