allianka -
Nu tar jag mig en 5minuterspaus i plugget. Som förvandlas till en 25, som vanligt. Men det är ok, idag.

Nu har jag börjat få halvordning i lägenheten, men jag har fortfarande en TV som står på golvet och tavlor som lutar mot väggarna, men det är ok. Alla behöver ju luta sig mot nått...

Det här är två tokigt stressiga veckor, jag hinner inte ens med att hinna tänka att jag inte hinner med. Om det inte är toppen av kaos, vad är det då?! Jag hatar att jag alltid sätter mig i de sitationerna, med tanke på att jag är så enormt lättstressad. Jag glömmer bort allt. Till och med att äta, hur nu det är möjligt. Som tur är kom jag hem till mamma och pappa idag och de hade frukost att bjuda på:)

På fredag bär det av mot växjö för ett seminarium. Huujaa. Håller tummarna för att jag ska överleva den här veckan!

Men kan folk överleva naturkatastrofer kan jag överleva Fridakatastrofer... I hope!

Toodles mina vänner. Nu ska jag kämpa mig mot ett PM!

Kommentarer
Postat av: m

hej rara! skönt att du är stressad för då behöver inte jag förklara mitt tillstånd utan jag säger endast dito! hoppas att vi ses på kalas ikväll o annars ringer jag så vi kan tala om din flytt... om eventuell flyttpresent.... om väggar och allt annat som kan höra din nya vrå till :o) love you

2010-03-23 @ 07:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback