allianka -
Ujujuj vad jag lever spartanskt ikväll. Jag har för 30 minuter sedan lämnat min telefon för att byta glaset som jag så skickligt lyckades krossa med en fet sten. Kan krävas precission för att lyckas med att tappa kanten av stenen på kanten av telefonen så hela skärmen blir till en stor sol. Men har man inte bollsinne får man väl ha sinne för annat användbart.. exempelvis ha sönder små skärmar med stora stenar! Så här sitter jag nu och känner mig ensam, tom, naken. Hur gjorde man innan Iphone?!

Lägenheten är fortfarande kaos. Ska ta med en jumbodammsugare imorgon och sätta i dörröppningen så kanske allt sugs in i den, sen är det bara att ta dammsugarpåsen under armen och vandra ner till Lund. Lätt som en plätt, eller?! Bta, att hyra skåpbil till Lund är fan i mig svindyrt! Så tar nog mit privatjet och flyger ner... ja, så får det bli!

Nu är det banne mig inte många dagar kvar tills lasset går (bil? tåg? privatjet? fotvandring?) och jag orkar helt ärligt inte bry mig längre. Känns som det får lösa sig när jag kommer ner med boende och böcker och allt annat som kan tänkas spela någon roll! Får låtsas för ett par veckor att jag är mer en "tar dagen som den kommer-människa" än en "det ska va skrivet i sten-typ".... får se hur det går med den saken!

Back to work. Check!

Kommentarer
Postat av: m

Hur är det möjligt att du inte packat klart?? Går det att ruta eller rota mån tro?! Nivån av hjälplöshet sprang mig förbi i sådan hast att jag planerat upp all tid tom 18 september.... SÄG TILL när du vill ha hjälp purjo ✌👋

2012-08-21 @ 22:36:10
Postat av: Johanna Hellman

Vad kul att du tagit upp bloggen igen. Nu kan jag följa dig i Lund lite bättre. Är ju trots allt vansinnigt långt bort. NU tittar jag på Honey på tv. Tänk om man kunde dansa. Som du. Eller dem på filmen. Eller över huvud taget.. :)

2012-08-26 @ 12:29:32
URL: http://jagarenkrokus.wordpress.com
Postat av: Jannele Hermansson

Så är de ju sådär skit bra om du uppdaterar när du väl är där och inte bara "inför". Vet ju dock redan va du gör ca. varje minut. Men jag vill ändå ha de i skriftlig form. Love you. Puss

2012-08-28 @ 21:26:03
URL: http://jjannelehhermansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback