allianka -
Det är ungefär lika mycket action på jobbet idag som när jag lirar fotboll. Händer inte ett skit!
Då får man väl roa sig med annat smått och gott. Exempelvis har jag nu glott igenom 400 klipp på youtube med olika covers, det värsta är det härliga "youtubefenomenet".... Man kan börja klicka sig in på "me singing big, big world" och sluta på "me humping big, big girl" och sedan vidare till "worlds biggest zit". JAG VILL INTE DIT! Mitt syfte var att se en liten näpen människa plinka på en gitarr och vara allmänt alldagligt bra. Inte något som får mig att vilja kräkas och slänga ner mina dataskärmar i golvet (jajjemän... här lyxar vi till det med två skärmar!)!
Hädanefter ska jag nog hålla mig till att läsa planket i SN. Inte för att SN håller sig inom rimliga ramar numera... men men.

Nu är det nedräkning till Lund mina damer och herrar. Känns lite overkligt än, så jag lär väl inse att jag flyttat någon gång i mitten av oktober. Återkommer då med en update!

Nej, nu ska här krängas försäkringar! Någon som är brutalt oförsäkrad? ring mig i så fall... jag kan försäkra varenda liten molekyl i er närhet, inklusiver er själva!

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: m

FINALLY back on track!!!!!!!!!!! Jag ska följa dig som en slav o lagom till du insett att du flyttat ska jag besöka dig in los lundos. Känns roligare om du faktiskt förstår var du befinner dig när jag hälsar på... inte för att snacka ner st annegatan, gungar bra där också :o)



love you

2012-08-18 @ 10:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback