allianka -
Idag ska här outas saker som om jag jobbade på själva "Se & Hör"! 
 
nr 1: Imorgon börjar min nollning, jag hoppas till Gud att den inte är lika trist som den ser ut på papper. Där står det typ "stadsvandring", "filmmys i föreläsningssal", "barnkalas", "brännboll", "brunch" och "faddemys". PÅ RIKTIGT?! Inte nååågonstans nämndes ordet "öl"?! What's up??
 
nr 2: Är inte 100% än , men om jag kan missa skolan på fredag och måndag så kommer jag att ta tåget hem till nypan och haka på min familj till Kroatien! Hoppas att allt klaffar, det vore så superkul! Vi hade nämligen ingen nollning i helgen:) Det var någon utgång på fredag, men det känns det som att det kommer komma fler utav under de kommande åren! 
 
nr3: Min fina flickvän kommer att komma ner till mig nästa helg. FAN SÅ FINT!!<3
 
nr4: Jag är så jävla bra.
 
nr5: Jag är så jävla snygg!... och för att inte tala om rolig också!
 
nr6: Och ÖDMJUK!
 
Over and out,

Kommentarer
Postat av: m

Ödmjuk var ordet! Du glömde timid... Och väääään. Över o ut

2012-09-04 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback