allianka -
Nu sitter jag på min säng med otvättat hår och dålig musik i högtalarna, men vad gör det?! För idag är jag lika nervös som första skoldagen i ettan, kommer jag få några vänner? Kommer jag få sitta och äta med de som inte säger nått? Kommer folk påpeka att jag har otvättat hår? Kommer jag kallas "skunkis"?
 
Klockan ett ska jag skriva in mig och sen ska vi fika med våra faddrar. Vad jag har fattat det som så är faddrarna de som kommer att supa ner oss de kommande fyra veckorna. Vi ska nog komma bra överrens! Jag tror att jag kommer vara en utomordentlig nolla! 
 
Nu ska jag ta mig ner på stadens gator en sväng. Möta elin och gå till någon bokhandel. Det här kommer bli en bra dag, det känner jag på luften! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback